Reklamace

Platba a doprava, vrácení zboží

Ať už vás zajímá, jak balíček dorazí, jak můžete zaplatit nebo co dělat, když budete potřebovat zboží vrátit, zde najdete všechny potřebné informace na jednom místě.

Kdy k vám balíček obvykle vyrazí

Naši kosmetiku vyrábíme v malých čerstvých šaržích. Proto obvykle připravujeme objednávky k odeslání do 1–4 pracovních dnů od přijetí objednávky. 

Pokud platíte bankovním převodem, balíček odesíláme až po připsání částky na náš účet.

O odeslání vás vždy informujeme e-mailem a dopravce vás následně kontaktuje s podrobnostmi k doručení.

Pokud by došlo ke zpoždění (např. vyprodání produktu), neprodleně vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky. 

Způsoby dopravy

Prostřednictvím společnosti GLS (kurýr)

  • doručení obvykle do druhého dne od podání

  • poštovné: 119 Kč

  • dobírka: +20 Kč

Zásilka do zahraničí je účtována dle aktuálního ceníku přepravní společnosti. 

Na Slovensko zasíláme prostřednictvím GLS s přepravným 149,- Kč, do ostatních zemí EU s přepravným 428,- Kč. Zboží zasíláme pouze do zemí Evropské unie. 

Prostřednictvím společnosti Zásilkovna – pouze výdejní místa (neposíláme do boxů)

  • poštovné: 89 Kč

  • dobírka přes Zásilkovnu u nás není možná

Do boxů neposíláme, protože se v nich výrazně mění teploty a podmínky skladování, což ovlivňuje kvalitu výrobku. Naše kosmetika je vždy čerstvá a proto chceme, aby se k vám dostala v nejlepší kvalitě. Děkujeme za pochopení.

Osobní odběr 

Vyzvednutí zdarma v prodejně Maat na adrese Nádražní 904, 696 32 Ždánice 

(během otevírací doby)

Při objednávce nad 1 600 Kč máte dopravu po ČR zdarma.


Způsoby platby

Platební kartou online – rychlý a pohodlný způsob platby pomocí naší platební brány, na kterou jste přesměrováni při placení na eshopu.

Bankovním převodem – na účet 2200979400/2010 (FIO). Do poznámky uveďte variabilní symbol, který odpovídá číslu objednávky. Připsání platby se někdy zdrží, proto je potřeba počítat s případnou delší dobou doručení objednávky.

Dobírkou (jen GLS) – příplatek +20 Kč, platíte při převzetí balíčku.

Hotově – při osobním odběru v naší prodejně ve Ždánicích.

Daňový doklad posíláme standardně e-mailem. Pokud si přejete, abychom ho vytiskli a vložili přímo do balíčku, napište nám to prosím do poznámky u objednávky.

Vrácení a reklamace zboží zakoupeného na eshopu

Naším cílem je, abyste byli s kosmetikou Maat spokojení. Pokud by vám ale objednávka nesedla, máte možnost odstoupit od smlouvy a zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky – bez udání důvodu a bez sankcí.

Podmínky pro vrácení zboží

Vrácené zboží musí být:

  • kompletní, včetně původního obalu

  • nepoužité, neotevřené, bez známek opotřebení

  • odeslané nebo osobně doručené nejpozději 14. den od převzetí

Balíčky zaslané na dobírku bohužel nepřebíráme.

Jakmile nám vrácené zboží dorazí a splní výše uvedené podmínky, vrátíme vám peníze na účet (obvykle do 5 pracovních dní). Náklady na dopravu zpět hradí zákazník.

Postup při vrácení zboží

  1. Napište nám prosím na obchod@aromaaterapie.cz, že chcete zboží vrátit. Uvítáme, když nám sdělíte i důvod, protože nám to pomůže zlepšit služby.

  2. Zabalte zboží tak, aby se nepoškodilo při přepravě, a přiložte číslo vaší objednávky + číslo vašeho účtu.

  3. Zboží odešlete na adresu:
    MAAT, Nádražní 904, 696 32 Ždánice


Reklamace (poškozené zboží)

  • Pokud vám dorazí balíček viditelně poškozený, prosíme, nepřebírejte ho a jen nám napište na e-mail obchod@aromaaterapie.cz, že jste ho z tohoto důvodu odmítli.

  • Pokud při převzetí obal nevykazoval žádné známky poškození, ale přesto zboží dorazilo poškozené, napište nám co nejdříve na obchod@aromaaterapie.cz a přiložte i fotografii poškození.

  • Pokud vám přijde produkt, který se vám nezdá složením nebo strukturou, připojte prosím i číslo šarže výrobku (najdete ho na etiketě), abychom mohli zkontrolovat sklad.


Poškození je potřeba nahlásit nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.
Uchovejte i přepravní obal – je důležitý pro posouzení reklamace.
U všech výrobků musí být zachována etiketa s datem spotřeby.


Podrobnější informace najdete vždy v našich Obchodních podmínkách.